• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 117 szám 3 (2017)

Megjelent: 2017-09-15

A zenei teljesítményszorongás összefüggése a perfekcionizmussal és a szociális fóbiával

Dobos Bianka, Pikó Bettina

241-256

PDF

Az iskolai zaklatás körforgása

Az iskolai zaklatás és az osztálylégkör kapcsolatának vizsgálata 12-14 évesek körében

Berta Renáta, Dombi Edina

257-274

PDF

Történelemtankönyvek a budapesti fiú-középiskolákban Klebelsberg Kuno minisztersége idején

Albert B. Gábor

275-293

PDF

Az iskolai kultúra összetevőinek kísérleti vizsgálata

Prihoda Gábor, Karsai István, Kövécs Tünde

295-323

PDF

A pedagógiai tudásépítés kultúrája a budapesti japán iskolában

Gordon Győri János, Halász Gábor, Endrődy-Nagy Orsolya

325-344

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    284
  • Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei
    197
  • A proszociális viselkedés fejlődése és fejlesztése kisgyermekkorban
    149
  • A társas viselkedés, a tanulmányi teljesítmény és a tanulási-kulturális szokások összefüggése 13-16 éves korban
    116
  • Tankönyvi szövegek nyelvi feldolgozhatóságának mutatói és vizsgálati módszerei
    114

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Főszerkesztő
Csapó Benő

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

A kiadói rendszerről