• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 102 szám 1 (2002)

Megjelent: 2002-03-15

Önszabályozó tanulás

Éva Molnár

63-77

PDF

A kultuszminiszter Lukács György

László Felkai

3-9

PDF

A neveléstudományi kutatások intézményi és finanszírozási feltételei : vitaanyag

Gábor Halász

105-122

PDF

Kevin Durkin (szerk.): Developmental social psychology : from infancy to old age : Blackwell Publishers Inc., Oxford, 776 o. : [könyvismertetés]

Szilvia Jámbori

123-125

PDF

Iskolai egészségnevelés: a feladat újrafogalmazása

Csilla Meleg

11-29

PDF

Pukánszky Béla: A gyermekkor története : Műszaki Könyvkiadó, Budapest, 2001 : [könyvismertetés]

János Gombocz

125-127

PDF

A romákkal kapcsolatos beállítódás vizsgálata tanárjelöltek körében

János Géczy

31-61

PDF

Az elsajátítási motiváció pedagógiai jelentősége

Krisztián Józsa

79-104

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    411
  • Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei
    286
  • A proszociális viselkedés fejlődése és fejlesztése kisgyermekkorban
    222
  • Tankönyvi szövegek nyelvi feldolgozhatóságának mutatói és vizsgálati módszerei
    172
  • Új módszer a kreativitás megállapítására: a Tóth-féle Kreativitás Becslő Skála (TKBS)
    155

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Megbízott főszerkesztő
Csíkos Csaba

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

A kiadói rendszerről