• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 102 szám 3 (2002)

Megjelent: 2002-09-15

Az általános iskolások idegennyelv-tanulási attitűdjei és motivációja

Kata Csizér, Zoltán Dörnyei

333-353

PDF

Cigány tanulók az iskolában : a tanárok beszélnek

Mária Nagy

301-331

PDF

A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]

Endréné Réthy

281-300

PDF

A képességek fejlődési ütemének egységes kifejezése: a gamma koeficiens

Benő Csapó

391-410

PDF

Dominique Simone Rychen és Laura Hersh Salganik (szerk.): Defining and Selecting Key Competencies [A kulcskompetenciák meghatározása és kiválasztása] : Hogrefe and Huber Publishers; Seattle, 2001. 251. : [könyvismertetés]

Gyöngyvér Molnár

411-413

PDF

Az értelmi cselekvések szakasos formálása : a Galperin-elmélet tudományos státusza és gyakorlati jelentősége

Andrei I. Podolszkij

377-390

PDF

Szövegmegértés az általános iskolában

László Tóth

355-376

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    382
  • Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei
    266
  • A proszociális viselkedés fejlődése és fejlesztése kisgyermekkorban
    196
  • Tankönyvi szövegek nyelvi feldolgozhatóságának mutatói és vizsgálati módszerei
    165
  • Új módszer a kreativitás megállapítására: a Tóth-féle Kreativitás Becslő Skála (TKBS)
    143

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Főszerkesztő
Csapó Benő

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

A kiadói rendszerről