Main Navigation
Main Content
Sidebar
Regisztráció
Bejelentkezés
Toggle navigation
Aktuális
Archívum
Szerkesztőbizottság
A Magyar Pedagógiáról
Kapcsolat
Kézirat Beküldése
Keresés
Főoldal
Archívum
Évf. 104 szám 1 (2004)
Megjelent:
2004-03-15
A magyarországi arisztokrácia nevelésének vizsgálata a 19. század első felében a források tükrében
Irén Virág
77-93
PDF
Réthy Endréné: Motiváció, tanulás, tanítás. Miért tanulunk jól vagy rosszul? : Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 2003. : [könyvismertetés]
Ildikó Bárdossy
115-118
PDF
Kooperatív testnevelési játékokban résztvevő én nem résztvevő 12-13 éves leányok énképének és csoportban elhelyezkedésének összehasonlító vizsgálata
Katalin Kovács
57-76
PDF
Egyetemi neveléstudomány - reformpedagógia - magyar oktatásügyi reformok
András Németh
39-55
PDF
A jó nemzetközi összehasonlító vizsgálatok tíz éve
T. Neville Postlethwaite
5-18
PDF
Reform életmód-és szimbóluma: Nagy Sándor világképének és művészetpedagógiának elemei
János Géczi
19-37
PDF
A hallgatók tanulási sajátosságainak változásai a felsőoktatás évei alatt
Orsolya Kálmán
95-114
PDF
Mészáros István – Németh András – Pukánszky Béla: Neveléstörténet. Bevezetés a pedagógia és az iskoláztatás történetébe. Osiris Kiadó, Budapest, 2003. ; Mészáros István – Németh András – Pukánszky Béla szerk.: Neveléstörténet. Szöveggyűjtemény : Osiris Kiadó, Budapest, 2003. [könyvismertetés]
Éva Szabolcs
119-120
PDF