• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 110 szám 1 (2010)

Megjelent: 2010-03-15

A rendszerező képesség fejlődése 4–8 éves életkorban

Zentai Gabriella

5-34

PDF

Érvek és érdekek hálójában – Vita Bécsben a szaktanári rendszer bevezetéséről

Ugrai János

35-51

PDF

A 9–10 éves tanulók természettudományos problémamegoldó stratégiájának vizsgálata

Revákné Markóczi Ibolya

53-71

PDF

Az alföld átalakuló főiskolahálózata

Petrás Ede

73-89

PDF

Pusztai Gabriella: A társadalmi tőke és az iskola – Kapcsolati erőforrások hatása az iskolai pályafutásra

Új Mandátum, 2009. 271 o. : [könyvismertetés]

Jancsák Csaba

91-93

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    411
  • Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei
    286
  • A proszociális viselkedés fejlődése és fejlesztése kisgyermekkorban
    222
  • Tankönyvi szövegek nyelvi feldolgozhatóságának mutatói és vizsgálati módszerei
    172
  • Új módszer a kreativitás megállapítására: a Tóth-féle Kreativitás Becslő Skála (TKBS)
    155

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Megbízott főszerkesztő
Csíkos Csaba

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

A kiadói rendszerről