• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 110 szám 3 (2010)

Megjelent: 2010-09-15

A zenei műveltség értelmezésének lehetőségei

Dohány Gabriella

185-210

PDF

A szülői bánásmód hatása az iskolai erőszakkal kapcsolatban előforduló magatartásmintákra

Margitics Ferenc, Figula Erika, Pauwlik Zsuzsa, Szatmári Ágnes

211-238

PDF

A felsőoktatás reformja és a Bologna-folyamat Magyarországon

Szolár Éva

239-263

PDF

Az egyetemes neveléstörténet tág értelmezése

Kéri Katalin

265-276

PDF

Sztompka, Piotr: Vizuális szociológia. A fényképezés mint kutatási módszer

Gondolat Kiadó, PTE Kommunikáció- és Médiatudományi Tanszék, Budapest-Pécs, 212 o. : [könyvismertetés]

Darvai Tibor

277-279

PDF

Boros János: Filozófia!

Iskolakultúra könyvek 34. Veszprém, 2009. 96 o. : [könyvismertetés]

Pápay György

280-282

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    412
  • Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei
    288
  • A proszociális viselkedés fejlődése és fejlesztése kisgyermekkorban
    223
  • Tankönyvi szövegek nyelvi feldolgozhatóságának mutatói és vizsgálati módszerei
    173
  • Új módszer a kreativitás megállapítására: a Tóth-féle Kreativitás Becslő Skála (TKBS)
    155

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Megbízott főszerkesztő
Csíkos Csaba

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

A kiadói rendszerről