• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 107 szám 2 (2007)

Megjelent: 2007-06-15

A vizsgák tanítási-tanulási folyamatra gyakorolt hatásának elméleti és empirikus kutatása

Tibor Vígh

141-161

PDF

Mérés-értékelés lehetőségei a néptánc oktatásban

Henrik Kovács

111-122

PDF

A számítástechnika tanítás pedagógiai dimenziói

Gisli Thorsteinsson, Tom Page, Miika Lehtonen

95-109

PDF

Józsa Krisztián: Az elsajátítási motiváció : Műszaki Kiadó, Budapest, 2007. 241 o. : [könyvismertetés]

Kata Csizér

163-165

PDF

A nappali és felnőttközépiskolai érettségivel rendelkezők aránya a rövid huszadik században

Péter Tibor Nagy

123-139

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    411
  • Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei
    286
  • A proszociális viselkedés fejlődése és fejlesztése kisgyermekkorban
    222
  • Tankönyvi szövegek nyelvi feldolgozhatóságának mutatói és vizsgálati módszerei
    172
  • Új módszer a kreativitás megállapítására: a Tóth-féle Kreativitás Becslő Skála (TKBS)
    155

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Megbízott főszerkesztő
Csíkos Csaba

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

A kiadói rendszerről