• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 113 szám 3 (2013)

Megjelent: 2013-09-15

Lázár György és a magyar pedológia - mítosz és valóság

Golnhofer Erzsébet, Szabolcs Éva

133-151

PDF

A fogalmazásértékelés megbízhatósága két független bíráló értékítéletének elemzése alapján

Nagy Zsuzsanna

153-179

PDF

A számítógép alapú adaptív és rögzített formátumú tesztelés összehasonlító hatékonysága

Magyar Andrea, Molnár Gyöngyvér

181-193

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    411
  • Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei
    286
  • A proszociális viselkedés fejlődése és fejlesztése kisgyermekkorban
    222
  • Tankönyvi szövegek nyelvi feldolgozhatóságának mutatói és vizsgálati módszerei
    172
  • Új módszer a kreativitás megállapítására: a Tóth-féle Kreativitás Becslő Skála (TKBS)
    155

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Megbízott főszerkesztő
Csíkos Csaba

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

A kiadói rendszerről