• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 106 szám 1 (2006)

Megjelent: 2006-03-15

Tanulmányok

A Kolozsvári Bölcsészkar és Természettudományi Kar hallgatóságának felekezeti rekrutációja (1872–1918)

Péter Nagy

5-28

PDF

A No child left behind közoktatási törvény az USA-ban: Mit tanultunk 4 év alatt?

Mark B. Kinney, Tamás Barassevich

29-42

PDF

Az induktív gondolkodás fejlesztése kisiskolás korban

Gyöngyvér Molnár

63-80

PDF

Megküzdési stratégiák preferenciájának összefüggése az észlelt szülői nevelői hatásokkal.

Ferenc Margitics, Zsuzsa Pauwlik

43-62

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1419
  • Prevalence of neuromyths about movement, movement development and development of movement among pre-service and in-service teachers
    1222
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1066
  • An overview of the concept and regulatory systems of Hungarian school health promotion and health education in relation to the past decade
    913
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    832

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Főszerkesztő
Csíkos Csaba

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

A kiadói rendszerről