• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 106 No. 1 (2006)

Published: 2006-03-15

Articles

Megküzdési stratégiák preferenciájának összefüggése az észlelt szülői nevelői hatásokkal.

Ferenc Margitics, Zsuzsa Pauwlik

43-62

PDF (Magyar)

A Kolozsvári Bölcsészkar és Természettudományi Kar hallgatóságának felekezeti rekrutációja (1872–1918)

Péter Nagy

5-28

PDF (Magyar)

A No child left behind közoktatási törvény az USA-ban: Mit tanultunk 4 év alatt?

Mark B. Kinney, Tamás Barassevich

29-42

PDF (Magyar)

Az induktív gondolkodás fejlesztése kisiskolás korban

Gyöngyvér Molnár

63-80

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1437
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1202
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1017
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    994
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    891

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.