• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 106 No. 1 (2006)

Published: 2006-03-15

A No child left behind közoktatási törvény az USA-ban: Mit tanultunk 4 év alatt?

Mark B. Kinney, Tamás Barassevich

29-42

PDF (Magyar)

Az induktív gondolkodás fejlesztése kisiskolás korban

Gyöngyvér Molnár

63-80

PDF (Magyar)

Megküzdési stratégiák preferenciájának összefüggése az észlelt szülői nevelői hatásokkal.

Ferenc Margitics, Zsuzsa Pauwlik

43-62

PDF (Magyar)

A Kolozsvári Bölcsészkar és Természettudományi Kar hallgatóságának felekezeti rekrutációja (1872–1918)

Péter Nagy

5-28

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1263
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1152
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1145
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    910
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    773

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Beno Csapó 

ISSN 0025-0260 (Print)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.