• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 121 szám 1 (2021)

Megjelent: 2021-03-15

A tanár-diák kapcsolat jellemzői a testnevelésben

Révész László

3-23

PDF

A Covid-19 magyar egyetemi hallgatókra kifejtett hatásai

Kálmán Botond, Juhász Tímea, Tóth Arnold

25-46

PDF

Digitális eszközök használata az ének-zene órán

Első osztályos tanulókkal folytatott kísérlet eredményei

Szabó Norbert, Józsa Krisztián, Janurik Márta

47-84

PDF

Új elméleti keretek a szocialista neveléstudomány vizsgálatára

A politikai vallás

Somogyvári Lajos, Polyák Zsuzsanna, Németh András

85-97

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    284
  • Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei
    197
  • A proszociális viselkedés fejlődése és fejlesztése kisgyermekkorban
    149
  • A társas viselkedés, a tanulmányi teljesítmény és a tanulási-kulturális szokások összefüggése 13-16 éves korban
    116
  • Tankönyvi szövegek nyelvi feldolgozhatóságának mutatói és vizsgálati módszerei
    114

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Főszerkesztő
Csapó Benő

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

A kiadói rendszerről