• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 99 No. 2 (1999)

Published: 2021-11-02

Articles

Családi nevelési attitűdök percepciója és a self-fejlődéssel való összefüggései

Hedvig Sallay, Ákos Münnich

157-174

PDF (Magyar)

Fekete Hajnal, Major Éva és Nikolov Marianne (szerk.): English Language Education in Hungary: A Baseline Study : The British Council Hungary, 1999. 257 o. : [könyvismertetés]

Katalin Bukta

210-212

PDF (Magyar)

Az általános iskolások nyelvtanulási attitűdjei és nyelvválasztása Magyarországon : az orosztól az angolig?

Kata Csizér, Zoltán Dörnyei, Emese Nyilasi

193-204

PDF (Magyar)

A gondolkodás flexibilitása és a matematikai teljesítmény

József Kontra

141-155

PDF (Magyar)

Hogyan tovább didaktikaoktatás?

Judit Petriné Feyér

215-217

PDF (Magyar)

Az olvasás és a metakogníció kapcsolata iskoláskorban

Klára Tarkó

175-191

PDF (Magyar)

Louis Porcher et Dominique Groux: L'apprentissage précoce des langues : Presses Universitaires de France, Paris, 1998. 128 o. : [könyvismertetés]

Ervin Bán

212-213

PDF (Magyar)

Ellen Winner: Gifted children: Myths and realities : Basic books, 1996. 449 o. : [könyvismertetés]

János Gordon Győri

205-210

PDF (Magyar)

Az oktatáspolitika regionális hatásai

Tamás Kozma, Katalin Forray R.

123-139

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1425
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1180
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1105
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    873
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    808

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.