• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 112 No. 3 (2012)

Published: 2012-09-15

Articles

The Link Between Bullying and Class Climate

Ildikó Nagy, Attila Körmendi, Nóra Pataky

129-148

PDF (Magyar)

Catholic Schooling In The Education System Of Hungary’s Political Dictatorship

A Socio-educational Study Of The Benedictine Grammar School At Pannonhalma

Mihály Csejoszki

149-166

PDF (Magyar)

Beliefs About Language Learning

Éva Bacsa

167-193

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1428
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1205
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1060
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    884
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    833

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.