• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 114 No. 3 (2014)

Published: 2014-09-15

The voice of the era: Imre Henszlmann on the practice of art education

Angéla Kapusi

133-148

PDF (Magyar)

An overview of the components and development of social competence within the framework of music therapy

Magdolna Szabadi

149-188

PDF (Magyar)

Arents’ and teachers’ opinions of pre-school children’s social problem- solving and behavioural problems

László Kasik, Zita Gál

189-213

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1408
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1170
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1138
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    881
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    795

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.