• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 114 No. 4 (2014)

Published: 2014-12-15

Articles

Flow and anti-flow experiences in the light of eysenck personality dimensions among sporting adolescents and control groups

Tamás Pinczés, Bettina Pikó

221-236

PDF (Magyar)

Cooperation or integration?: elements of cooperative efforts between szeged’s state teacher training college and franz joseph university between 1928 and 1932

Natasa Fizel

237-257

PDF (Magyar)

Developing an online adaptive testing system for word reading ability

Andrea Magyar, Gyöngyvér Molnár

259-279

PDF (Magyar)

Challenges and possibilities in digital game-based learning

Effectivness of a playful inductive reasoning training program

Attila Pásztor

281-302

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1449
  • Prevalence of neuromyths about movement, movement development and development of movement among pre-service and in-service teachers
    1232
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1042
  • An overview of the concept and regulatory systems of Hungarian school health promotion and health education in relation to the past decade
    985
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    890

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.