• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 114 No. 1 (2014)

Published: 2014-03-15

The lifelong learning paradigm in educational scholarly discourse in germany and hungary

Andrea Óhidy

3-23

PDF (Magyar)

Milestones in the process of becoming a teacher

- empirikus kutatás a Nyugat-magyarországi Egyetemen végzett pedagógusok körében

Ágnes N. Tóth

25-48

PDF (Magyar)

Social problem solving among disadvantaged and non-disadvantaged students

László Kasik, Kornél Guti, Csaba Gáspár

49-63

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1409
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1170
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1118
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    869
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    799

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.