• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 112 No. 4 (2012)

Published: 2012-12-15

Psychological Immune Competence Among 14- To 16-year-old Art Learners And Its Integration Into Art Education

Alice Bredács, Andrea Kárpáti

197-219

PDF (Magyar)

Personal Factors Behind Maths Anxiety In Secondary School Pupils

Ágnes Nótin, Kiss Judit Páskuné, Győző Kurucz

221-241

PDF (Magyar)

Relationship Between Social Problem Solving and Inductive Reasoning Among 8- to 18-year-old Students

László Kasik

243-263

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1411
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1171
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1114
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    869
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    800

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.