• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 101 No. 1 (2001)

Published: 2001-03-15

Emberi jogok, értelem, nevelés és egy posztmodern kritika - a német és a francia felvilágosodás koncepciói a francia forradalom hatósugarában

Christoph Lüth, Béla Pukánszky

63-83

PDF (Magyar)

Metafora felhasználása a pedagógiai fogalmak tartalmának vizsgálatában

Ágnes Vámos

85-108

PDF (Magyar)

Literacy in the information age: final report of the international adult literacy survey Organisation for Economic Cooperation and Development : Statistics Canada, 2000. 186 o.

Erzsébet Csirikné Czachesz

144-146

PDF (Magyar)

Mozgássérült óvodások firkatevékenységének megfigyelése : összehasonlító kísérlet óvodai kiscsoportban

Dezsőné Horváth

47-62

PDF (Magyar)

Nyelvi és strukturális tényezők befolyása a szöveges feladatok

József Kontra

5-45

PDF (Magyar)

Knowledge Management in the Learning Society : Organisation for Economic Co-operation and Development (OECD), 2000. 257 o. : [könyvismertetés]

Gyöngyvér Molnár

146-148

PDF (Magyar)

Németh András és Heinz Elmar Tenorth (szerk.): Neveléstudomány-történeti tanulmányok : Osiris Kiadó; Budapest, 2000. 257 o. : [könyvismertetés]

Gabriella Baska, Norbert Gombos

141-144

PDF (Magyar)

Nemzetiségi iskolaügy Kárpátalján (1944-1990)

Béla Gabóda

109-132

PDF (Magyar)

Mit értenek a magyar és a német számítástechnika szakos hallgatók a tanuláson? : kultúraközi összehasonlítás

Rózsa Julia

133-140

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1263
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1152
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1145
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    910
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    773

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Beno Csapó 

ISSN 0025-0260 (Print)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.