• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 102 No. 4 (2002)

Published: 2002-12-15

Articles

Wolfgang Brezinka: Pädagogik in Österreich : Die Geschichte des Faches an den Universitäten von 18. bis zum Ende des 20. Jahrhunderts. Band 1, : Wien. Verlag der Österreichischen Akademie der Wissenschaften, Wien 2000. : [könyvismertetés]

András Németh

520-522

PDF (Magyar)

A tanítás mint természetes kogníció

Sidney Strauss, Márta Beréndi

417-431

PDF (Magyar)

III. Országos Neveléstudományi Konferencia, MTA Székház, Budapest, 2003. október 9-11. : [felhívás]

Szerkesztőség

523-524

PDF (Magyar)

A tanárképzés és tanártovábbképzés japán modellje

János Gordon Győri

491-515

PDF (Magyar)

Tudáskontstrukció és -megoszlás média-alapú alkalmazásokkal

Ton de Jong, Edit Katalin Molnár

445-457

PDF (Magyar)

A tanulók tanulmányi eredményességének területi összefüggései

Terézia Reisz

475-489

PDF (Magyar)

A téri vizualizáció fejlesztése transzformációs geometriai feladatokkal

Annamária-Enikő Salat, László Séra

459-473

PDF (Magyar)

Az új természettudományos szemlélet (new science) hatása az oktatásra az Egyesült Államokban

Lisa Bievenue, József Barna

433-444

PDF (Magyar)

Hans Döbert, Wolfgang Hörner, Botho von Kopp és Wolfgang Mitter (szerk.): Die Schulsysteme Europas : Schneider Verlag Hohengehren GmbH, 2002 : [könyvismertetés]

Ildikó Holik

517-520

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1422
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1199
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1084
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    871
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    818

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.