• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 102 No. 4 (2002)

Published: 2002-12-15

Tudáskontstrukció és -megoszlás média-alapú alkalmazásokkal

Ton de Jong, Edit Katalin Molnár

445-457

PDF (Magyar)

A tanulók tanulmányi eredményességének területi összefüggései

Terézia Reisz

475-489

PDF (Magyar)

A téri vizualizáció fejlesztése transzformációs geometriai feladatokkal

Annamária-Enikő Salat, László Séra

459-473

PDF (Magyar)

Az új természettudományos szemlélet (new science) hatása az oktatásra az Egyesült Államokban

Lisa Bievenue, József Barna

433-444

PDF (Magyar)

Hans Döbert, Wolfgang Hörner, Botho von Kopp és Wolfgang Mitter (szerk.): Die Schulsysteme Europas : Schneider Verlag Hohengehren GmbH, 2002 : [könyvismertetés]

Ildikó Holik

517-520

PDF (Magyar)

Wolfgang Brezinka: Pädagogik in Österreich : Die Geschichte des Faches an den Universitäten von 18. bis zum Ende des 20. Jahrhunderts. Band 1, : Wien. Verlag der Österreichischen Akademie der Wissenschaften, Wien 2000. : [könyvismertetés]

András Németh

520-522

PDF (Magyar)

A tanítás mint természetes kogníció

Sidney Strauss, Márta Beréndi

417-431

PDF (Magyar)

III. Országos Neveléstudományi Konferencia, MTA Székház, Budapest, 2003. október 9-11. : [felhívás]

Szerkesztőség

523-524

PDF (Magyar)

A tanárképzés és tanártovábbképzés japán modellje

János Gordon Győri

491-515

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1264
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1150
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1133
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    906
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    772

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Beno Csapó 

ISSN 0025-0260 (Print)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.