• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 103 No. 1 (2003)

Published: 2003-03-15

Pedagógiai architektúra - pedagógiai terek kialakításának lehetőségei két iskola példája alapján

Heidemarie Kemnitz, György Mikonya, András Németh

119-128

PDF (Magyar)

Hatodikosok stratégiahasználata olvasott szöveg értékelését és íráskészséget mérő feladatokon angol nyelvből

Marianne Nikolov

5-34

PDF (Magyar)

Konduktív Nevelési Világkongresszus

Szerkesztőség

137

PDF (Magyar)

Matematikai szöveges feladatok megértésének problémái 10-11 éves tanulók körében

Csaba Csíkos

35-55

PDF (Magyar)

A nevelési vizsgálat szerepe az iskolaértékelésben : 12–13 éves gyermekek gondolkodása iskolájukról

Mária Hercz

57-80

PDF (Magyar)

Komplex problémamegoldó képesség fejlettségét jelző tényezők

Gyöngyvér Molnár

81-103

PDF (Magyar)

Szüret a könyvlapon: Ivan Illich: A szöveg szőlőskertjében: kommentár Hugo de Sancto Victore didascalionjához : Gond-Palatinus, 2001. 262 o. : [könyvismertetés]

János Rohály

129-134

PDF (Magyar)

Közlemény a MTA Pedagógiai Bizottság tagjainak és tisztségviselőinek újraválasztásáról; Összefoglaló a Magyar Pedagógia 2000–2002. évi működéséről

Benő Csapó, Benő Csapó

135-136

PDF (Magyar)

A jogalkotó kultuszminiszter Jankovich Béla

László Felkai

105-117

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1264
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1150
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1133
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    906
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    772

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Beno Csapó 

ISSN 0025-0260 (Print)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.