• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 104 No. 4 (2004)

Published: 2004-12-15

A tanulás tanulása az értelemgazdag tudás elsajátítása érdekében

Anita Habók

443-470

PDF (Magyar)

A tanulás tárgya

Ferenc Marton

381-392

PDF (Magyar)

A pedagógiai szövegek analitikus vizsgálata - a szavak szintje

László Kojanitz

429-442

PDF (Magyar)

A társadalmi egyenlőség antikapitalista és demokrácia ellenes képzete a XX. századi pedagógiai ideológiákban

Géza Sáska

471-497

PDF (Magyar)

A középkori muszlim nevelési irodalom főbb témái

Katalin Kéri

409-427

PDF (Magyar)

A nyelvi attitűdök és az idegen nyelvi motiváció változásai 1993 és 2004 között Magyarországon

Kata Csizér, Zoltán Dörnyei, Nóra Németh

393-408

PDF (Magyar)

Németh András: A magyar pedagógia tudománytörténete : Gondolat Kiadó, Budapest, 2005 : [könyvismertetés]

László Brezsnyánszky

499-201

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1264
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1150
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1133
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    906
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    772

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Beno Csapó 

ISSN 0025-0260 (Print)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.