• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 104 No. 4 (2004)

Published: 2004-12-15

Articles

A tanulás tanulása az értelemgazdag tudás elsajátítása érdekében

Anita Habók

443-470

PDF (Magyar)

A tanulás tárgya

Ferenc Marton

381-392

PDF (Magyar)

A pedagógiai szövegek analitikus vizsgálata - a szavak szintje

László Kojanitz

429-442

PDF (Magyar)

A társadalmi egyenlőség antikapitalista és demokrácia ellenes képzete a XX. századi pedagógiai ideológiákban

Géza Sáska

471-497

PDF (Magyar)

A középkori muszlim nevelési irodalom főbb témái

Katalin Kéri

409-427

PDF (Magyar)

A nyelvi attitűdök és az idegen nyelvi motiváció változásai 1993 és 2004 között Magyarországon

Kata Csizér, Zoltán Dörnyei, Nóra Németh

393-408

PDF (Magyar)

Németh András: A magyar pedagógia tudománytörténete : Gondolat Kiadó, Budapest, 2005 : [könyvismertetés]

László Brezsnyánszky

499-201

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1425
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1210
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1063
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    910
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    835

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.