• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 111 No. 2 (2011)

Published: 2011-06-15

A Study of The Significance of School Attachment

Éva Szabó, Barbara Virányi

111-125

PDF (Magyar)

Constructing Inductive Reasoning Competency Scales for Years 1–11 Using IRT Models

Gyöngyvér Molnár, Benő Csapó

127-140

PDF (Magyar)

Functioning and Emotional Background of Certain Dimensions of Social Interest Realisation at Ages 8–18

László Kasik

141-181

PDF (Magyar)

Biró Zsuzsanna Hanna és Pap K. Tünde (2007, szerk.): Posztmodern kihívások a pedagógiatörténet-írásban

Gondolat Kiadó, Budapest, 228 o.

Éva Szabolcs

183-184

PDF (Magyar)

Németh András (2010): Emberi idővilágok. Pedagógiai megközelítések

Gondolat Kiadó, Budapest. 168 o.

Ágnes Boreczky

184-186

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1331
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1199
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1165
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    942
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    770

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Beno Csapó 

ISSN 0025-0260 (Print)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.