• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 110 No. 4 (2010)

Published: 2010-12-15

Óvodapedagógus hallgatók mentális egészségének felmérése

Éva Bíró, Lajos Olvasztó, Karolina Kósa

285-300

PDF (Magyar)

Az új média és az írástudás új formái

Tibor Koltay

301-309

PDF (Magyar)

A dinamikus értékelés

Krisztina Bohács

311-328

PDF (Magyar)

Pedagógusok nézeteinek és tapasztalatainak vizsgálata egy deszegregációs intézkedéssel összefüggésben

Krisztina Bereczky, József Balázs Fejes

329-354

PDF (Magyar)

Nobik Attila és Pukánszki Béla (2010, szerk.): Normalität, Abnormalität und Devianz: Gesellschaftliche Konstruktionsprozesse und ihre Umwälzungen in der Moderne [Normalitás, abnormalitás és deviancia a neveléstudomány szemével]

Erziehung in Wissenschaft und Praxis. Band 7. : Peter Lang, Frankfurt am Main, 270 o. : [könyvismertetés]

Villő Pethő

355-358

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1409
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1170
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1118
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    869
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    799

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.