• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 109 No. 1 (2009)

Published: 2009-03-15

Articles

A két tanítási nyelvű iskolák tankönyv- és taneszközellátottsága és ennek hatása a tannyelvpedagógiára

Ágnes Vámos

5-27

PDF (Magyar)

A magyar oktatófilm története a kezdetektől 1931-ig

László Szabó Sóki

29-47

PDF (Magyar)

A magyar neveléstudományi kommunikáció jellemzői (1997–2006)

Összehasonlító tudományszociológiai elemzés, avagy kísérlet egy nemzetközi kutatás adaptációjára

Zsuzsanna Hanna Biró

49-76

PDF (Magyar)

Nemek szerinti iskolai eredményesség és a férfihátrány hipotézis

Hajnalka Fényes

77-101

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1425
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1210
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1063
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    910
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    835

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.