• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 108 No. 2 (2008)

Published: 2008-06-15

Az IRA (Index of Reading Awareness) kérdőívvel végzett longitudinális felmérés eredményei

Csaba Csíkos

97-134

PDF (Magyar)

Az iskolai testnevelés affektív jellemzői 11-18 éves fiúk és lányok körében

Pál Hamar, István Karsai

135-147

PDF (Magyar)

A szociálisérdek-érvényesítő képességek működésének jellemzői 4,8,11 és 17 éves korban

László Kasik

149-193

PDF (Magyar)

Donáth Péter: A magyar művelődés és a tanítóképzés történetéből, 1868–1958

szerk.: Farkas Mária. Budapest. Trezor Kiadó, 2008. 830 o. : [könyvismertetés]

Miklós Mann

195-196

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1264
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1150
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1133
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    906
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    772

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Beno Csapó 

ISSN 0025-0260 (Print)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.