• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 108 No. 2 (2008)

Published: 2008-06-15

Az IRA (Index of Reading Awareness) kérdőívvel végzett longitudinális felmérés eredményei

Csaba Csíkos

97-134

PDF (Magyar)

Az iskolai testnevelés affektív jellemzői 11-18 éves fiúk és lányok körében

Pál Hamar, István Karsai

135-147

PDF (Magyar)

A szociálisérdek-érvényesítő képességek működésének jellemzői 4,8,11 és 17 éves korban

László Kasik

149-193

PDF (Magyar)

Donáth Péter: A magyar művelődés és a tanítóképzés történetéből, 1868–1958

szerk.: Farkas Mária. Budapest. Trezor Kiadó, 2008. 830 o. : [könyvismertetés]

Miklós Mann

195-196

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1411
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1171
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1114
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    869
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    800

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.