Main Navigation
Main Content
Sidebar
Regisztráció
Bejelentkezés
Toggle navigation
Aktuális
Archívum
Szerkesztőbizottság
A Magyar Pedagógiáról
Kapcsolat
Kézirat Beküldése
Keresés
Főoldal
Archívum
Évf. 120 szám 1 (2020)
Megjelent:
2020-03-15
A vizuális kommunikációs képesség online diagnosztikus mérése 4–6. évfolyamon
Simon Tünde, Kárpáti Andrea
3-31
PDF
DOI:
https://doi.org/10.17670/MPed.2020.1.3
Hétköznapi egészségfogalom – tévképzetek, naiv elméletek, mítoszok vagy laikus értelmezések
Lipták Mónika Zoé, Tarkó Klára
33-46
PDF
DOI:
https://doi.org/10.17670/MPed.2020.1.33
A gyermekkori (chexi) és a felnőttkori (adexi) végrehajtó funkció kérdőívek magyar nyelvre történő adaptációja
Józsa Gabriella, Józsa Krisztián
47-69
PDF
DOI:
https://doi.org/10.17670/MPed.2020.1.47
Mese, plakát vagy táblázat? – 2–8. Évfolyamos tanulók szövegértésének jellemzése szövegformák és olvasási műveletek mentén
Hódi Ágnes, Tóth Edit, B. Németh Mária
71-90
PDF
DOI:
https://doi.org/10.17670/MPed.2020.1.71