• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 112 szám 1 (2012)

Megjelent: 2012-03-15

A nyelvtanulási autonómia, az önszabályozó stratégiák és a motiváció kapcsolatának vizsgálata

Csizér Kata, Kormos Judit

3-17

PDF

A szintleírások nyelvének szerepe a közös európai referenciakeret magyar, angol és német nyelvű kiadásában

Dávid Gergely

19-39

PDF

A problémamegoldó gondolkodás fejlődése

Az intelligencia és a szocioökonómiai háttér befolyásoló hatása 3–11. évfolyamon

Molnár Gyöngyvér

41-58

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    407
  • Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei
    284
  • A proszociális viselkedés fejlődése és fejlesztése kisgyermekkorban
    218
  • Tankönyvi szövegek nyelvi feldolgozhatóságának mutatói és vizsgálati módszerei
    170
  • Új módszer a kreativitás megállapítására: a Tóth-féle Kreativitás Becslő Skála (TKBS)
    155

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Megbízott főszerkesztő
Csíkos Csaba

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

A kiadói rendszerről