• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 112 No. 1 (2012)

Published: 2012-03-15

A Study of the Relationship Between Learner Autonomy, Self-regulation Strategies and Motivation

Kata Csizér, Judit Kormos

3-17

PDF (Magyar)

The Role of Language in Level Descriptors in the Hungarian-, English- and German-language Editions of the Common European Framework of Reference

Gergely Dávid

19-39

PDF (Magyar)

Developing Problem-solving Ability

The Effect Of Intelligence And Socio-economic Background In Years 3–11

Gyöngyvér Molnár

41-58

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1264
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1150
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1133
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    906
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    772

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Beno Csapó 

ISSN 0025-0260 (Print)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.