• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 122 szám 2 (2022)

Megjelent: 2022-06-30

Teljes szám

Évf. 122 szám 2 (2022)

Tankönyvi szövegek nyelvi feldolgozhatóságának mutatói és vizsgálati módszerei

Lukács Ágnes, Rácz Péter, Kas Bence

65-88

pdf

Külföldi tanulmányutak és egyéni különbségek

egy kutatási terület nemzetközi áttekintése és feladatainak meghatározása Magyarországon

Albert Ágnes, Spissich Boglárka, Csizér Kata

89-107

pdf

Mobiltechnológiával támogatott kutatásalapú tanulás

Bónus Lilla, Korom Erzsébet

109-124

pdf

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    284
  • Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei
    197
  • A proszociális viselkedés fejlődése és fejlesztése kisgyermekkorban
    149
  • A társas viselkedés, a tanulmányi teljesítmény és a tanulási-kulturális szokások összefüggése 13-16 éves korban
    116
  • Tankönyvi szövegek nyelvi feldolgozhatóságának mutatói és vizsgálati módszerei
    114

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Főszerkesztő
Csapó Benő

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

A kiadói rendszerről