• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 114 szám 2 (2014)

Megjelent: 2014-06-15

A szövegértés, az olvasási motiváció és a stratégiahasználat összefüggése

Józsa Gabriella, Józsa Krisztián

67-89

PDF

Háttérváltozók és a zenei műveltség összefüggésének vizsgálata középiskolások körében

Dohány Gabriella

91-114

PDF

A kontextus szerepe a tanulási motiváció kutatásában

Az elmélet és a gyakorlat távolságának egy megközelítése

Fejes József Balázs

115-129

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    407
  • Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei
    284
  • A proszociális viselkedés fejlődése és fejlesztése kisgyermekkorban
    218
  • Tankönyvi szövegek nyelvi feldolgozhatóságának mutatói és vizsgálati módszerei
    170
  • Új módszer a kreativitás megállapítására: a Tóth-féle Kreativitás Becslő Skála (TKBS)
    155

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Megbízott főszerkesztő
Csíkos Csaba

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

A kiadói rendszerről