• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 120 szám 4 (2020)

Megjelent: 2020-12-15

A magyar közoktatásban tanító pedagógusok tapasztalatai a digitális munkarendű oktatásról IKT tudásszintjük tükrében

Egy kevert módszertanú kutatás eredményei a Covid-19 idején

Fekete Imre

299-325

PDF

Probléma vagy ajándék? – Tanítók attitűdvizsgálata a menstruációra való felkészítéssel kapcsolatban

Hodossi Nóra, Sinka Cecília, Pigniczkiné Rigó Adrien

327-346

PDF

Az iskolai erőszak tradicionális szerepmintáinak összefüggése a cyberbullying különböző formáival általános és középiskolában

Margitics Ferenc, Figula Erika, Pauwlik Zsuzsa

347-371

PDF

Óvodások szociálisprobléma-megoldásának hazai és nemzetközi vizsgálatai

Szitás Teodóra, Kasik László

373-389

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    284
  • Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei
    197
  • A proszociális viselkedés fejlődése és fejlesztése kisgyermekkorban
    149
  • A társas viselkedés, a tanulmányi teljesítmény és a tanulási-kulturális szokások összefüggése 13-16 éves korban
    116
  • Tankönyvi szövegek nyelvi feldolgozhatóságának mutatói és vizsgálati módszerei
    114

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Főszerkesztő
Csapó Benő

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

A kiadói rendszerről