• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 116 szám 2 (2016)

Megjelent: 2016-06-15

A digitális kompetencia kognitív dimenziója és összefüggésrendszere egy empirikus kutatás tükrében

Tóth-Mózer Szilvia, Kárpáti Andrea

121-150

PDF

Iskoláskorúak problémás mértékű internethasználatának következményei és megelőzési lehetőségei

Prievara Dóra Katalin

151-169

PDF

A 'Roma közösségi kulturális tőke' szerepe roma és cigány nők sikeres iskolai pályafutásában

- egy kvalitatív kutatás eredményei

Óhidy Andrea

171-196

PDF

A proszociális viselkedés fejlődése és fejlesztése kisgyermekkorban

Hegedűs Szilvia

197-218

PDF

Az elkerülés mint folyamat - az elkerülés kérdőív bemérése 15 és 18 évesek körében

Kasik László, Guti Kornél, Tóth Edit, Fejes József Balázs

219-253

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    284
  • Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei
    197
  • A proszociális viselkedés fejlődése és fejlesztése kisgyermekkorban
    149
  • A társas viselkedés, a tanulmányi teljesítmény és a tanulási-kulturális szokások összefüggése 13-16 éves korban
    116
  • Tankönyvi szövegek nyelvi feldolgozhatóságának mutatói és vizsgálati módszerei
    114

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Főszerkesztő
Csapó Benő

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

A kiadói rendszerről