• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 100 szám 3 (2000)

Megjelent: 2000-09-15

Analógiák és az analogikus gondolkodás a kognitív tudományok eredményeinek tükrében

Lászlóné Nagy

275-302

PDF

12–14 éves tanulók számítógép használata

Cecília Sikné Lányi

331-342

PDF

Mennyiségi ajánlások az akadémiai doktori eljárás iránti kérelemhez : a Pedagógiai Bizottság által elfogadott melléklet a doktori eljárás szabályaihoz

Szerkesztőség

379

PDF

A tantárgyakkal kapcsolatos attitűdök összefüggései

Benő Csapó

343-366

PDF

Oktatásügyi változások Kelet-Európában

Elemér Kelemen

315-330

PDF

Kísérlet a gyermekkép fogalmának meghatározására : [könyvismertetés]

Attila Nóbik

367-376

PDF

A pedagógia (és a pedagógusok) normaproblémája

László Zrinszky

303-313

PDF

Az MTA Pedagógiai Bizottsága országos neveléstudományi konferenciáinak rendszere

Szerkesztőség

377-378

PDF

A kreativitás és a matematikai teljesítmény minősítő értékelése

József Kontra

249-273

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    633
  • Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei
    351
  • Új módszer a kreativitás megállapítására: a Tóth-féle Kreativitás Becslő Skála (TKBS)
    300
  • A proszociális viselkedés fejlődése és fejlesztése kisgyermekkorban
    294
  • Pozitív fiatalkori fejlődést meghatározó családi, iskolai, egyéni tényezők és összefüggéseik áttekintése a jólléttel
    237

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Megbízott főszerkesztő
Csíkos Csaba

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

A kiadói rendszerről