• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 100 No. 3 (2000)

Published: 2000-09-15

A kreativitás és a matematikai teljesítmény minősítő értékelése

József Kontra

249-273

PDF (Magyar)

Analógiák és az analogikus gondolkodás a kognitív tudományok eredményeinek tükrében

Lászlóné Nagy

275-302

PDF (Magyar)

12–14 éves tanulók számítógép használata

Cecília Sikné Lányi

331-342

PDF (Magyar)

Mennyiségi ajánlások az akadémiai doktori eljárás iránti kérelemhez : a Pedagógiai Bizottság által elfogadott melléklet a doktori eljárás szabályaihoz

Szerkesztőség

379

PDF (Magyar)

A tantárgyakkal kapcsolatos attitűdök összefüggései

Benő Csapó

343-366

PDF (Magyar)

Oktatásügyi változások Kelet-Európában

Elemér Kelemen

315-330

PDF (Magyar)

Kísérlet a gyermekkép fogalmának meghatározására : [könyvismertetés]

Attila Nóbik

367-376

PDF (Magyar)

A pedagógia (és a pedagógusok) normaproblémája

László Zrinszky

303-313

PDF (Magyar)

Az MTA Pedagógiai Bizottsága országos neveléstudományi konferenciáinak rendszere

Szerkesztőség

377-378

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1403
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1173
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1124
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    870
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    801

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.