• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 99 No. 3 (1999)

Published: 2021-11-02

Magyar reformpedagógiai törekvések a XX. század első felében

András Németh, Béla Pukánszky

245-262

PDF (Magyar)

Mészáros István: Die Geschichte des Tausendjährigen Ungarischen Schulwesens : Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 1999. 188 o. : [könyvismertetés]

Béla Pukánszky

355-357

PDF (Magyar)

Pulliam, John D. - Van Patten, James: History of Education in America : Prentice Hall, Englewood Cliffs, New Jersey and Columbus, Ohio 1998. 334 o. : [könyvismertetés]

Kálmán Békési

349-351

PDF (Magyar)

A kvalitatív kutatási módszerek megjelenése a pedagógiában

Éva Szabolcs

343-348

PDF (Magyar)

A tudás forrása: a kert

János Géczi

221-243

PDF (Magyar)

Einhorn Ágnes: Német nyelv. Mérés - értékelés - vizsga 5. : vizsgatárgyak, vizsgamodellek I. : Országos Közoktatási Intézet, Budapest, 1998. 452 o. : [könyvismertetés]

Gyöngyvér Molnár

351-354

PDF (Magyar)

A biológiai alapfogalmak fejlődése 6-16 éves korban

Lászlóné Nagy

263-288

PDF (Magyar)

A pécsi nyolcadik osztályosok idegen nyelvi tudásának értékelése

Lídia Bors

289-306

PDF (Magyar)

A természettudományos nevelés gyakorlati problémái

Katalin Radnóti, Éva Wagner

323-342

PDF (Magyar)

Az ezredforduló kihívása: az integráló andragógia

Mátyás Durkó, József Szabó

307-321

PDF (Magyar)

Beszámoló az MTA Pedagógiai Bizottsága "Informatika az Oktatásban" Albizottsága megalakulásáról

Andrea Kárpáti

359-360

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1264
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1150
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1133
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    906
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    772

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Beno Csapó 

ISSN 0025-0260 (Print)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.