• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 99 No. 3 (1999)

Published: 2021-11-02

Articles

Mészáros István: Die Geschichte des Tausendjährigen Ungarischen Schulwesens : Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 1999. 188 o. : [könyvismertetés]

Béla Pukánszky

355-357

PDF (Magyar)

Pulliam, John D. - Van Patten, James: History of Education in America : Prentice Hall, Englewood Cliffs, New Jersey and Columbus, Ohio 1998. 334 o. : [könyvismertetés]

Kálmán Békési

349-351

PDF (Magyar)

A kvalitatív kutatási módszerek megjelenése a pedagógiában

Éva Szabolcs

343-348

PDF (Magyar)

A tudás forrása: a kert

János Géczi

221-243

PDF (Magyar)

Einhorn Ágnes: Német nyelv. Mérés - értékelés - vizsga 5. : vizsgatárgyak, vizsgamodellek I. : Országos Közoktatási Intézet, Budapest, 1998. 452 o. : [könyvismertetés]

Gyöngyvér Molnár

351-354

PDF (Magyar)

A biológiai alapfogalmak fejlődése 6-16 éves korban

Lászlóné Nagy

263-288

PDF (Magyar)

A pécsi nyolcadik osztályosok idegen nyelvi tudásának értékelése

Lídia Bors

289-306

PDF (Magyar)

A természettudományos nevelés gyakorlati problémái

Katalin Radnóti, Éva Wagner

323-342

PDF (Magyar)

Az ezredforduló kihívása: az integráló andragógia

Mátyás Durkó, József Szabó

307-321

PDF (Magyar)

Beszámoló az MTA Pedagógiai Bizottsága "Informatika az Oktatásban" Albizottsága megalakulásáról

Andrea Kárpáti

359-360

PDF (Magyar)

Magyar reformpedagógiai törekvések a XX. század első felében

András Németh, Béla Pukánszky

245-262

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1424
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1208
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1061
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    895
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    835

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.