• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 113 No. 1 (2013)

Published: 2013-03-15

Tanuláskoncepciók kulturális beágyazottsága - magyar, kínai és amerikai fiatal felnőttek tanulásfogalmának összevetése

Nóra Sebestyén

3-28

PDF (Magyar)

Pedagógusképek és -szerepek az 1960-as évek Magyarországán

Lajos Somogyvári

29-52

PDF (Magyar)

Az edző-sportoló kapcsolat vizsgálata az úszás sportágban

László Révész, József Bognár, István Csáki, Gabriella Trzaskoma-Bicsérdy

53-72

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1207
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1205
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1054
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    865
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    798

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Beno Csapó 

ISSN 0025-0260 (Print)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.