• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 101 No. 4 (2001)

Published: 2001-12-15

Az oktatási technológia hatásai: elméleti távlatok és gyakorlati tapasztalatok

Erno Lehtinen

449-459

PDF (Magyar)

Tanulás, megismerés és fogalmi váltás problematikája

Stella Vosniadou

435-448

PDF (Magyar)

Beszámoló az I. Neveléstudományi Konferenciáról

Szerkesztőség

539-540

PDF (Magyar)

A kombinatív képesség fejlődésének elemzése országos reprezentatív felmérés alapján

Benő Csapó

511-530

PDF (Magyar)

A tanulók biológiai tudásáról : hetedik és tizenegyedik évfolyamos tanulók tudásszintmérése, Magyarország, Baranya megye, 1999

János Géczi

461-483

PDF (Magyar)

Differenciált követelmények mint a tudás jellemzésének viszonyítási alapjai : a minimum és az afölötti tudás viszonya a Biológia és egészségtan részműveltségi területen

Mária Németh, Krisztián Józsa, László Nagy

485-510

PDF (Magyar)

Tájékoztatás az MTA Pedagógiai Bizottságának munkájáról

Endre Ballér

531-538

PDF (Magyar)

Az iskolai tanulás: a legfrissebb eredmények és a legfontosabb tennivalók

Eric De Corte

413-434

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1403
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1173
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1124
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    870
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    801

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.