• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 103 No. 4 (2003)

Published: 2003-12-15

Kitaibel Pál: Desciptiones et icones plantarum rariorum Hungaria : I–III. Bécs. 1802–1812 : Pytheas Kiadó és Nyomda – Országos Széchényi Könyvtár, Budapest, 2004. : XXXII+104+100; XXXII+105+121; 88+80 : [könyvismertetés]

János Géczi

527-530

PDF (Magyar)

Transzformációk az európai oktatásügyben különös tekintettel az újraegyesített Németországra

Wolfgang Mitter

413-421

PDF (Magyar)

Hierarchikus faktoranalízis SPSS szoftverrel

István Ottó

447-458

PDF (Magyar)

A természettudományos műveltség mérése

Mária B. Németh

499-526

PDF (Magyar)

Janice F. Almasi: Teaching strategic processes in reading : The Guilford Press, New York–London, 2003. : [könyvismertetés]

Csaba Csíkos

530-533

PDF (Magyar)

Az iskolai környezet szerepe a serdülők jövő-orientációjának alakulásában

Szilvia Jámbori

481-497

PDF (Magyar)

Az ismeretek alkalmazásának vizsgálata modern tesztelmélet (IRT) eszközökkel

Gyöngyvér Molnár

423-446

PDF (Magyar)

Egy kémiatanításban használható térszemléleti teszt hazai adaptációja

Zoltán Tóth, Edina Kiss, Hans-Dieter Barke

459-479

PDF (Magyar)

Az élet mint tanulás : a Finn Tudományos Akadémia kutatási programja

Gábor Braunitzer

535-541

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1403
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1173
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1124
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    870
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    801

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.