• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 105 No. 2 (2005)

Published: 2005-06-15

Articles

A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében

József Balázs Fejes, Krisztián Józsa

185-205

PDF (Magyar)

Géczi János: Pedagógiai tudásátadás : Iskolakultúra, Pécs, 2005. 102 oldal : [könyvismertetés]

István Kamarás

237-238

PDF (Magyar)

Zenei képességek és iskolai fejlesztés

Erika Turmezeyné Heller, János Máth, László Balogh

207-236

PDF (Magyar)

Metakognícióra alapozott fejlesztő kísérlet 4. osztályos tanulók körében a matematika és az olvasás területén

Csaba Csíkos

127-152

PDF (Magyar)

Pedagógusok szakember- és gyermekképe : gondolatok a kognitív fejlődésről vallott nézetek megismerése közben

Mária Hercz

153-184

PDF (Magyar)

A narratív készségek fejlődése és szerepe a történelemtanításban

László Kinyó

109-126

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1453
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1231
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1040
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    983
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    891

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.