• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 109 No. 2 (2009)

Published: 2009-06-15

Tanári attitűdök és inkluzív nevelés

Ágnes Némethné Tóth

105-120

PDF (Magyar)

Az írásbeli szövegalkotás: út a tudáshoz

Henriett Pintér

121-146

PDF (Magyar)

A Bologna-folyamat kritikai fogadtatása a felsőoktatás-kutatás irodalmában

Éva Szolár

147-167

PDF (Magyar)

Kodály-koncepció: a megértés és alkalmazás nehézségei Magyarországon

László Gönczy

169-185

PDF (Magyar)

Donáth Péter: Oktatáspolitika és tanítóképzés Magyarországon. 1945–1960.

Trezor Kiadó, Budapest, 2008. 558 o. : [könyvismertetés]

Elemér Kelemen

187-189

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1264
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1150
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1133
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    906
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    772

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Beno Csapó 

ISSN 0025-0260 (Print)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.