• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 109 No. 2 (2009)

Published: 2009-06-15

Articles

Tanári attitűdök és inkluzív nevelés

Ágnes Némethné Tóth

105-120

PDF (Magyar)

Az írásbeli szövegalkotás: út a tudáshoz

Henriett Pintér

121-146

PDF (Magyar)

A Bologna-folyamat kritikai fogadtatása a felsőoktatás-kutatás irodalmában

Éva Szolár

147-167

PDF (Magyar)

Kodály-koncepció: a megértés és alkalmazás nehézségei Magyarországon

László Gönczy

169-185

PDF (Magyar)

Donáth Péter: Oktatáspolitika és tanítóképzés Magyarországon. 1945–1960.

Trezor Kiadó, Budapest, 2008. 558 o. : [könyvismertetés]

Elemér Kelemen

187-189

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1424
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1208
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1061
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    895
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    835

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.