• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 109 No. 3 (2009)

Published: 2009-09-15

Flow élmény az énekórán: a többségi és a Waldorf-iskolák összehasonlító elemzése

Márta Janurik, Villő Pethő

193-226

PDF (Magyar)

Az informatikai kompetencia, a pedagógiai gyakorlat és az innovációs sikeresség összefüggései az Európai Digitális Tananyagportál magyar kipróbálói csoportjában

Erika Lakatosné Török, Andrea Kárpáti

227-259

PDF (Magyar)

Számítógéppel támogatott együttműködő tanulás online közösségi hálózatos környezetben

Pál Molnár

261-285

PDF (Magyar)

Szakközépiskolás tanulók olvasásistratégia-használatának felmérése a MARSI kérdőívvel

Anikó Kelemen-Molitorisz

287-313

PDF (Magyar)

Kehm, B. M., Huisman, J. és Stensaker, B. (szerk.): The european higher education area: perspectives on a moving target [Az Európai Felsőoktatási Térség, mint mozgó célpont]

Sense Publishers, Rotterdam, Boston, Taipai. 2009. 344 o. : [könyvismertetés]

Éva Szolár

315-317

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1264
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1165
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1145
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    918
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    775

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Beno Csapó 

ISSN 0025-0260 (Print)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.