• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 111 No. 3 (2011)

Published: 2011-09-15

Measuring Social Learning

Tamás Kozma, Károly Teperics, Gábor Erdei, Zoltán Tőzsér

189-206

PDF (Magyar)

A Study of Learning to Learn Among Elementary School Children

Anita Habók

207-224

PDF (Magyar)

Teachers’ Views of Learner Assessment Programmes

Edit Tóth

225-249

PDF (Magyar)

Gergely A. Dávid (2011): Linking Euro Examinations to the Common European Framework of Reference

A Full Report. Euro Examination Centre, Budapest, 84 o.

Jenő Bárdos

251-254

PDF (Magyar)

Aila-Leena Matthies és Ehrenhard Skiera (2011, szerk.): Finnország művelődési és oktatási rendszere

Gondolat Kiadó, Budapest, 301 o.

Attila Gál

254-256

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1407
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1171
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1122
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    871
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    802

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.