• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 111 No. 3 (2011)

Published: 2011-09-15

Measuring Social Learning

Tamás Kozma, Károly Teperics, Gábor Erdei, Zoltán Tőzsér

189-206

PDF (Magyar)

A Study of Learning to Learn Among Elementary School Children

Anita Habók

207-224

PDF (Magyar)

Teachers’ Views of Learner Assessment Programmes

Edit Tóth

225-249

PDF (Magyar)

Gergely A. Dávid (2011): Linking Euro Examinations to the Common European Framework of Reference

A Full Report. Euro Examination Centre, Budapest, 84 o.

Jenő Bárdos

251-254

PDF (Magyar)

Aila-Leena Matthies és Ehrenhard Skiera (2011, szerk.): Finnország művelődési és oktatási rendszere

Gondolat Kiadó, Budapest, 301 o.

Attila Gál

254-256

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1205
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1204
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1055
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    869
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    800

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Beno Csapó 

ISSN 0025-0260 (Print)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.