• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 108 No. 3 (2008)

Published: 2008-09-15

A tapasztalati következtetés fejlődése az óvodától a középiskoláig

Tibor Vidákovich

199-224

PDF (Magyar)

Mentorált innováció virtuális tanulási környezetben

Helga Dorner, Andrea Kárpáti

225-246

PDF (Magyar)

4-17 évesek szociálisérdek-érvényesítő képességeinek működése a pedagógusok értékelése alapján

László Kasik

247-269

PDF (Magyar)

Görög nevelés és műveltség a hellenizmus korában

Zsuzsanna Hoffmann

271-282

PDF (Magyar)

Koretz, Daniel: Measuring up: what educational testing really tells us

Harvard University Press, Cambridge, M.A. 2008. 353 o. : [könyismertetés]

Edit Tóth

283-285

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1407
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1171
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1122
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    871
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    802

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.