• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 108 No. 3 (2008)

Published: 2008-09-15

A tapasztalati következtetés fejlődése az óvodától a középiskoláig

Tibor Vidákovich

199-224

PDF (Magyar)

Mentorált innováció virtuális tanulási környezetben

Helga Dorner, Andrea Kárpáti

225-246

PDF (Magyar)

4-17 évesek szociálisérdek-érvényesítő képességeinek működése a pedagógusok értékelése alapján

László Kasik

247-269

PDF (Magyar)

Görög nevelés és műveltség a hellenizmus korában

Zsuzsanna Hoffmann

271-282

PDF (Magyar)

Koretz, Daniel: Measuring up: what educational testing really tells us

Harvard University Press, Cambridge, M.A. 2008. 353 o. : [könyismertetés]

Edit Tóth

283-285

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1264
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1150
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1133
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    906
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    772

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Beno Csapó 

ISSN 0025-0260 (Print)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.