Main Navigation
Main Content
Sidebar
Regisztráció
Bejelentkezés
Toggle navigation
Aktuális
Archívum
Szerkesztőbizottság
A Magyar Pedagógiáról
Kapcsolat
Kézirat Beküldése
Keresés
Főoldal
Archívum
Évf. 124 szám 4 (2024)
Megjelent:
2025-06-18
Teljes szám
pdf
A nemzetközi hallgatók visszajelzése a magyar mint idegen nyelv (MID) kötelező elsajátításáról a MATE-n
Rudnák Judit, Garamvölgyi Judit
217–238
pdf
DOI:
https://doi.org/10.14232/mped.2024.4.217
A STEM szakokon és kurzusokon nyújtott egyetemi teljesítményt előrejelző kognitív ténye-zők feltárásának módszerei– Narratív szakirodalmi áttekintés
D.Nagy Fruzsina, Korom Erzsébet
239–262
pdf
DOI:
https://doi.org/10.14232/mped.2024.4.239
A szenzorosság és az ADHD kapcsolata és hatásuk az általános iskolai tanulmányra
Kasza Éva, Jámbori Szilvia, Dr. Csiky Miklós
263–279
pdf
DOI:
https://doi.org/10.14232/mped.2024.4.263