• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 122 szám 1 (2022)

Megjelent: 2022-03-31

Teljes szám

Évf.122 szám 1 (2022)

Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei

Kasik László, Gál Zita, Jámbori Szilvia, Tóth Edit, Jagodics Balázs, Szabó Éva

3–19.

PDF

A szakmai továbbképzések szerepe az angoltanár-képzésben oktatók IKT készségfejlesztésében: longitudinális esettanulmány a magyar felsőoktatási kontextusban a Covid-19 idején

Fekete Imre, Divéki Rita

21–45

PDF

A feladatközpontú nyelvtanítás (TBLT) elmélete és gyakorlata

Thomas A. Williams

47–61.

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei
    86
  • A szakmai továbbképzések szerepe az angoltanár-képzésben oktatók IKT készségfejlesztésében: longitudinális esettanulmány a magyar felsőoktatási kontextusban a Covid-19 idején
    85
  • A tanulási motivációról alkotott tanári nézetek feltárásának megközelítései
    44
  • Olvasási motiváció: definíciók és kutatási irányok
    44
  • Színpercepció és színértelmezés 7–13 éves korban
    40

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Főszerkesztő
Csapó Benő

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

A kiadói rendszerről