• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Regisztráció
  • Bejelentkezés
  • Aktuális
  • Archívum
  • Szerkesztőbizottság
  • A Magyar Pedagógiáról
  • Kapcsolat
  • Kézirat Beküldése
  1. Főoldal
  2. Archívum
  3. Évf. 119 szám 2 (2019)

Megjelent: 2019-06-15

Felsőoktatásban tanuló siket és súlyos fokban nagyothalló hallgatók idegennyelv-tanulási motivációja

Egy klaszterelemzésből levonható következtetések

Kontráné Hegybíró Edit, Csizér Kata

97-112

PDF

Serdülők általános és specifikus negatív orientációja kortársi problémáikkal kapcsolatban

- kérdőíves és történetalapú elemzés

Kasik László, Gál Zita

113-129

PDF

Az iskolai zaklatás jellemzői a boldogságóra programban részt vevő osztályokban

Nagy Erzsébet, Jámbori Szilvia

131-150

PDF

Reziliens szakgimnazisták felvételi mintázatai

Józsa Gabriella

151-169

PDF

Nyelv

  • English
  • Magyar

Információ

  • Olvasóknak
  • Szerzőknek
  • Könyvtárosoknak
Legtöbbször letöltött tanulmányok
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    284
  • Az iskolai kudarcok tényezői – egy lehetséges preventív modell keretei
    197
  • A proszociális viselkedés fejlődése és fejlesztése kisgyermekkorban
    149
  • A társas viselkedés, a tanulmányi teljesítmény és a tanulási-kulturális szokások összefüggése 13-16 éves korban
    116
  • Tankönyvi szövegek nyelvi feldolgozhatóságának mutatói és vizsgálati módszerei
    114

Felelős kiadó
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar
Kiadó székhelye
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Felelős Kiadó Személye
Szegedi Tudományegyetem Bölcsészet- és Társadalom­tudományi Kar dékánja
Főszerkesztő
Csapó Benő

ISSN 0025-0260 (Nyomtatott)
ISSN 2939-7650 (Online)

A kiadói rendszerről