• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 103 No. 2 (2003)

Published: 2003-06-15

Osztrák tanügyi reformok és a pedagógia egyetemi tudománnyá válásának kezdetei

András Németh

189-210

PDF (Magyar)

Egy páratlan forrás oktatástörténeti tanulságai : református lelkészi önéletrajzok elemzése 1807-ből

János Ugrai

211-228

PDF (Magyar)

Magyar tizenévesek tanulási stílusbeli preferenciái: a kor a nem és a teljesítményszint hatásai

Andrea Honigsfeld

175-187

PDF (Magyar)

Néhány személyes motívum szerepe az önszabályozó tanulásban

Éva Molnár

155-173

PDF (Magyar)

A fizikai feladatok absztrakciós szintje szerinti teljesítmény az intelligencia-hányados tükrében

Viola Takács

141-154

PDF (Magyar)

A matematikai képesség összetevőinek vizsgálata és kapcsolata az intelligenciával

Szilvia Vincze

229-261

PDF (Magyar)

International Review of Education : Internationale Zeitschrift für Erziehungswissenschaft, Revue Internationale de L'Education : Főszerkesztő: Christopher Mclntosh. (2003-i) Szerkesztőség: UNESCO Institute of Education, Hamburg, Németország, Kiadó: Kluwer Academic Publishers, Dordrecht, Hollandia. Megjelenik évente négyszer : [könyvismertetés]

Tamás Kozma

263-265

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1264
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1150
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1133
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    906
  • Tanulásban akadályozott gyermekek iskolai integrációja a szakemberek közötti kooperáció tükrében
    772

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2-6.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Beno Csapó 

ISSN 0025-0260 (Print)

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.