• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 104 No. 2 (2004)

Published: 2004-06-15

Articles

A szóolvasó készség fejlődésének kritériumorientált diagnosztikus feltérképezése

József Nagy

123-142

PDF (Magyar)

Az olvasmány szerepe a középfokú német nyelvi oktatásban a 19. század végi Magyarországon

Zsuzsanna Hanna Biró

143-164

PDF (Magyar)

Empirikus pedagógiai vizsgálatok optimális mintanagyságának meghatározása

Csaba Csíkos

183-201

PDF (Magyar)

Tanár szakos egyetemi hallgatók értékelési tudása és kompetenciái

Andrea Kovácsné Duró

203-224

PDF (Magyar)

Réthy Endréné: Motiváció, tanulás, tanítás. Miért tanulunk jól, vagy rosszul? : Nemzeti Tankönyvkiadó, Budapest, 2004. 299 o. : [könyvismertetés]

Endre Barkó

243-248

PDF (Magyar)

A szakképzés területi alkalmazkodása

Katalin Forray R., Tamás Híves

165-181

PDF (Magyar)

Általános iskolás tanulók attitűdje és motivációja az angol mint idegen nyelv tanulására

Judit Hardi

225-242

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1426
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1204
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1063
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    879
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    830

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.