• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 108 No. 1 (2008)

Published: 2008-03-15

A racionális számok megértése

Terezinha Nunes

5-27

PDF (Magyar)

Egy IRT-alapú nyelvi feladatbank létrehozásának módszertani kérdései : a német érettségi vizsgafeladatok elemzésének eredményei

Tibor Vígh

29-51

PDF (Magyar)

Foglalkozási karrierkép a mezőberényi és békési gimnazisták körében

Tamás Püski

53-69

PDF (Magyar)

Pozitív pszichológiai szempontok az iskola világában: a pozitív pedagógia kihívásai

Csaba Hamvai, Bettina Pikó

71-92

PDF (Magyar)

David R. Mitchell: Special educational needs and inclusive education: major themes in education

RoutLedgeFalmer, USA és UK. 2004. 1634 o. : [könyvismertetés]

Ildikó Pető

93-94

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1409
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1170
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1118
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    869
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    799

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.