• Main Navigation
  • Main Content
  • Sidebar
  • Register
  • Login
  • Current
  • Archives
  • Editorial Team
  • About the Journal
  • Contact
  • Submissions
  1. Home
  2. Archives
  3. Vol. 107 No. 4 (2007)

Published: 2007-12-15

Articles

Hosszmetszeti felmérések iskolai kontextusban - az első átfogó magyar irodalmi longitudinális kutatási program elméleti és módszertani keretei

Benő Csapó

321-355

PDF (Magyar)

Hátrányos helyzetű diákok problémamegoldó gondolkodásának longitudinális követése

Gyöngyvér Molnár

277-293

PDF (Magyar)

Áramlatélmény az iskolai ének-zeneórákon

Márta Janurik

295-320

PDF (Magyar)

Language

  • English
  • Magyar

Information

  • For Readers
  • For Authors
  • For Librarians
Most downloaded studies
  • A speciális szükségletű gyermekek nevelése, oktatása Európában : az integráció és inklúzió elméleti és gyakorlati kérdései : [könyvismertetés]
    1422
  • Mozgással, mozgásfejlődéssel és mozgásfejlesztéssel kapcsolatos tévhitek elterjedtsége pedagógusszakos hallgatók és végzett pedagógusok körében
    1212
  • A tanulási motiváció jellegzetességei hátrányos helyzetű tanulók körében
    1024
  • Az iskolai egészségfejlesztés és egészségnevelés fogalmának és szabályozó rendszereinek áttekintése az elmúlt évtized viszonylatában
    986
  • A szociális és érzelmi kompetencia néhány készségnek fejlettsége óvodás korban
    888

Publisher
Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Publisher's headquarters
6722 Szeged, Egyetem u. 2.
Responsible publisher
Dean of Faculty of Humanities and Social Sciences, University of Szeged
Responsible Editor: Csaba Csíkos

ISSN 0025-0260 (Print)
ISSN 2939-7650 (Online)

 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.